2008

januari
Började med godisförbudet, svårt eftersom jag ÄLSKAR godis (A) Var überintresserad i handbollen. Hade roliga planer med Ellinor :P Planen hette DOMINO mohahhah roliga minnen där :) Var typ på Universeum med klassen och tyckte det var otroligt :P

februari
Julia Andersson hade tjejmiddag som nog var månadens höjd punkt förutom flytten :D Alla hjärtans dag gick åt helvete, brorsan fyllde år och livet rullade på. Började umgås med nytt folk, var beronende av handbollen. Flyttade som sagt.

mars
Handbollen var fortfarande det bästa i mitt liv. Lollo och Berto fyllde år :) Flumade väldigt mkt tyckte jag var jätte cool :P Snö i några dar. Var till Danmark med lagret :) SKojskoj var mkt flum däär. Löshår var mktmktmkt inne på skälltorp

april
Färgade håret som blev mörkt. Spelade potatis cupen. Alla var rädda att var ute efter det som hänt Engla. Mikka hade tjejmidda. Handboll ägde :P

maj
Mikka fyllde fjoooooortis :D Handbollhandbollhandboll ! Mikka åker till USA i 11 dar var typ panik häär :P Var i Karlstad och hade skoojskooj med Erik o Anton. Matilda hade tjejmidda och blev 14 :D Blev magsyster med Mikka :P Började planera inför sommaren :)

juni
JAG BLEV FJORTON , det var nog det ända viktiga :P  Anton och Erik kom ner till Göteborg i några dar :) skojskoj Erik fyllde år. hade pojkvän :)

juli
Partille spelades i typ en vecka och jag hade blivit uttårkad så fick typ bara vara i skuggan. Kom 2 av 87 lag. Mikka skaddade sig stort :P Färgade håret och blev REDHEAD. Karlstad kom före Gothia. Åkte till Karlstad med Mikka skojskoj :)

agusti
Var i Karlstad med Mikka. Började 8an, tyckte att alla 7or var jätte små och jobbiga. Livet rullade på och jag tyckte jag var ultra cool :P Handboll var bäst och så vidare spelade cuper.

september
Annika fyllde år :D Hon hade 80tals fest skojskojskoj. Min kusin köpte typ sina första jeans (stolt) Var på träningsläger , handbollen började bli mindre rolig, slutade i slutet av september

oktober
Pappa fyllde 41, var i kyrkan för första gången med Mikka (H) flumade mkt :P Bergakungen blev nästa mitt andra hem :P

november
vollyboll tunering i skolan, var tingeling mer eller mindre lyckat. Blev lite mer fjortis av mig :P

december
Mamma, lilla Mathilda, Natahlie Aida m.m. fyllde år :) Mina nya converse börjades användas flitigt. Var på konfaläger, hade mkt mys och mkt skoj. Flumade mkt :) Träffa nytt folk :) Hade härlig julafton i Göteborg. Ska snart fira nyår med Mikka. Fick en ny pojkvän <3


Kyssar <33 

Kommentarer
Postat av: Julia

Hehehe aa där står det ju :P

2009-01-02 @ 01:15:00
URL: http://cizev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0