Feber,hosta,snuva,huvudvärk

Jag ligger (okej nu sitter jag men) jag hemma och sjukar. Var och titta på handboll från 9 till klockan 5 igår.  Hade mktmktmkt skoj med Mikka Linda och Lollo :) Mikka tycker jag är klen och ba jag är lite snuvig skiter jag i skolan, men nu tycker jag har rätt att sitta/ligga hemma och vara sjuk. Ska fråga pappsen om han kan hjälpa mig att fixa fotoshop nu :P Jag skulle gjort det för ett tag sen men men saker händer eller hur ? Hahah sry föör den dålig uppdateringen men har inte suttit vid datorn sen jag åkte till lundystrand i förgår :P ahahahha


Kyssar<33

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha kanske därför vi älskat rosa sen vi föddes :P Vi är ju ändå dom lugnaste människorna som finns ; )

2008-12-29 @ 22:49:27
URL: http://cizev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0