Hata hata hata att vara sjuk !




Japp ni tror rätt, jag ligger i soffan med mitt täcke och bloggar. Ska läsa lite tyska sen föör att jag inte har något bättre föör mig (A) Varföör finns det inget bra på tv när man är hemma och är sjuk ? Jag har liksom överdrivet tråkigt och om jag dricker mer oboy kommer det inte finnas nån mjölk kvar :O aja jag hinner iallafall packa till konfa lägret jag SKA till i helgen (A) Jag och Mikka = sjuka men hallå ofta jag inte tänker åka på det första konfa lägret ? Vad tänker folk med :O hahah Btw Mikka har gjort den fiina bilden :)<3


Kyssar<33

Kommentarer
Postat av: Mikka

Wiie, konfaläger (H) Bäääst även om vi är sjuuka XD

Hahah , ajja miin röst fåår funka iaf ;)

2008-12-05 @ 14:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0