Julstööök.

Har haft julstök häär hemma ida (A) Vi är lite sega. Men men nu är halva familjen och köper gran medans jag bloggar och Mathilda, jag vet inte vad hon göör :P Jag har redan fixat krubban o så :) Sen är mitt rum städat :D Otrolig, och så har jag rensat gaderoben på mjukis och oanvända tröjor :D Känner mig fakttiskt duktig :) Förutom att jag har typ vräkt i mig min aladdin ask (A) Inte så smart när man inte ätit godis sen påsk (A) Hahahah aja imon blir det julshopping :) Sen kanske bio med Linda o Ellie MYS :) Känner att ett lov i Göteborg är faktiskt inte så farligt :)


Kyssar<33

Kommentarer
Postat av: mathilda

tack så mycket! :D

2008-12-21 @ 21:42:44
URL: http://luxueuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0