Kokosbollar och julmust :D

Har precis skrivit klart min artikel om Martin Luther och jag kan säga att det var inte lätt :P Hade skrivit 2 och en halv sida som skulle in på 2 sidor med bilder och så :P Men det slutade bra :) Var nog tack min julmust och kokosbollarna (A) Hahah aja nu ska jag dega lite vid datorn sen ska jag lägga mig o sova är jätte trött men det är bara 1 dag kvar i skolan :D Sen är det avslutning och dags att få sina första betyg :) Vi har ju fått ha betygssnack med alla lärare, man blev inte så förvånad när man fick veta vad man fick :P Det jag var mest förvånad över var att alla språklärare sa att jag har chans att få jätte bra betyg om jag lägger ner mer tid :P Helt sjukt eftersom jag hatar språk :P hahah


Kyssar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0