Myspys

Igåår blev det inget inlägg, var barnvakt från 10 - 2 sen åkte jag till stan och julhandla med Ellie :) Riktigt mys hade vi :) Köpte en klänning och en mössa te miig (A) Sen iaf mötte vi Emo och Kim på MC och sen typ sprang vi runt inne i stan :) Sen vid typ 7 stack vi till bergakungen och kolla på my best friends girl :) Den var riktigt bra :) Kort beskrivning på en lång da men men :P Hahahh idag blir det mkt mys och städ :) JULAFTON IMON :D:D:D nån mer än jag som längtar ? :)


Kyssar <33

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jo det kan inte bli något annat än mysigt när jag är i stockholm! Hoppas att du får en lika fin dag som jag kommer att få! Många kramar :)

2008-12-23 @ 13:55:46
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Kim

sprang och sprang, vi gick mest^^

2008-12-23 @ 23:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0