idag är det fredag.

Och jaag ska sitta hemma med mamma och kolla på Mamma Mia sen :D Vi har väldigt mkt abba feber i vårat hus, soundtrack från filmen kommer ur högtalarna, vid tv står nån och sjunger abba singstar och nu ska vi se filmen oxå. Hahah min familj är la den typiska Svenssonfasmiljen :P Hahah. Dagen föörövrigt var rätt okeej :) Först gympa, vi hade matta och jag har ju stukat 3 tår så jag kan inte gå normalt men skit samma :p Hahah lär jag mig stå på händer har jag G :) Sen vare dags föör slöjd, mitt skrin blir jätte bra :D Snart klar :D Sen bamba där vare pannkakor :D Gottigott. Sen musik man skulle göra 3 verser till Gubben Noak , och dom behövde ju inte höra ihop med Gubben Noak så jag skrev en om Mikka sen fick vi veta att hela klassen ska sjunga allas verser :O OMGOMGOMG xD hahahh Sist No som bara flöt på :D haha

Vad har ni gjort idag då?

Kyssar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0