Naglar :D





Imorse gick jag till Aida så vi kunde gå tsm :D När jag kommer dit ska jag måla hennes naglar och hon mina :D Jätte bra och göra när man har brotom men skitsamma sen skrev Aida : AIDA på den ena handen och gjorde en gubbe på tummen och på den andra skrev hon ANNIE. Jag måste säga att jag har dom snyggaste naglarna iallafall (H) Dagen började med KLT som vi bara tittade på film vilket var kul :) Sen tyska gick faktiskt rätt bra :D Jag börjara gilla språk :o Utan träning ändras man :p Efter bamba inte så mkt mat (A) Aja sen vare so diskutera jesus och så :) Sen typ nyhetskryss :) Sen engelska prov sen nån grej som man inte behövde tänka så mkt på :p Sist NO gick riktigt bra :) Sen kom Mikka :D Så vi gick och köpte kokosbollar (H) Sen hem tv och så gjorde vi chokladpudding (H) Sen åkte Mikka så nu sitter jag sjäälv på mitt rum och väntar på att Hanna ska komma så vi kan käka kladdkaka (H) Hahahah snacka om tjockis dag!


Kyssar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0