Oboy <3

Nu sitter man häär vid datorn, halv sover och håret står åt alla håll, så fort jag gick upp ur sängen smög oturen fram, jätte kul. Jag går upp och göör ett glas oboy så spiller jag , går in på toan lutar mig mot den däär saken man hänger toapappret på och vad händer då, JA den ramlar ner och lander mitt på min redan skaddade fot, jag fattar inte vad jag har gjort föör att få all otur :P Aja så nu lär jag antagligen gå roligare än igår , JIPPI :P Hahhaah nä snart ska man in i duschen, sen fixa siig, städa lite och vänta på att Mikka höör av siig när jag ska komma till hallen :) Har lovat att stötta henne när dom möter Önnered :) Hoppas verkligen att dom vinner annars kanske andra lag går om dom i serien :O Och då är inte Backa nummer 1 längre :O Ajajaj men det kommer inte hända får man la hoppas :P Hahahahah

Vad ska ni gööra idag då?

Kyssar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0