Sjuk

Faan asså när jag bestämt mig för att inte vara sjuk då blir jag sjuk. Har ont i halsen och öronen. Är snuvig och svullen under ögon. Så idag blir det bara att lata siig och kurera siig. Jag ska nog snart gå upp och ta med miig datorn, täcket, kudden och alla sjuksaker mamma köpte till miig. Värst med att vara sjuk är att man inte får se alla 9 när dom har vollybolltunering :O Men nästa vecka är det våran tur :D Snacka om att det kommer vara kul förutom att killarna i min klass inte vågar klä ut siig :O Så töntiga e dom :O Jag ska vara docka (H) Med sån häär tjol med tyll i rossa och knästrumpor och nån gullig tröja ska oxå ha flätor och ett sött diadem. Längtar :)

Kyssar<33

Kommentarer
Postat av: Alizadeh

JOOOO :O Emme,affe,rickard å björn ska klä ut sej!! xD

2008-11-14 @ 22:46:49
URL: http://alizadeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0