Sryy

Har inte bloggat på några dagar men har inte haft tid men snart ska jag fixa inför skolan gympa,slöjd,musik o no bara ett bra ämne typ (H) Nää senare ska jag lägga upp bilder på gårdagens kläder och kanske dagens :) Btw fick min kappa och en cardigan igår jag säger bara ÄLSKA har verkligen längtat och så passade den perfekt :D überbra :D Hahah Igår vare idrott volleyboll då, kommer lätt vara gulligast på vollybolls tuneringen men. måste hitta några röda knästrumpor först "/ Aja annars fåår det bli svart med vit istället :D Son var bara slapp :D och franskan lika så :D Lunch och sen ma :D Skojskoj fast det bara var läxförhör sen håltimma gjorde typ inget sen Tyska (H) Gick sådäär hahah aja


Kyssar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0