Aaaa...

Har inte bloggat på ett tag (A) Elr sen onsdags, jag har typ haft fullt upp och inte vart hemma :)

I onsdags blev det inget spa utan mys hos Mikka sen åkte jag Mikka o Josse hem till mig och så nana vi alla 3 häär :)

Sen på torsdagen var det till backaplan först sen till stan träffa Linda :D Sen möta Roberto och tillbaka till centralen där Linda och hennes polare väntade på att nåns tåg skulle komma :P Sen åkte vi spårvagn till Mio och fika däär :)

Hahahah jag o Linda, först hon som jobba där ba vad ska ni ha?
Så jag börjar en stor cappucino så göör hon den så hon ba nåt mer?
Jag ba aa en varm choklad, något mer ?
Aaa :$ En daimtårta, en kanelbulle och en kokosboll.
Bra så?!? Ja nu är vi klara hahahah xD Skojskoj
Sen hem till mig och sega i några timmar :)
Sen åkte vi till MC för att äta innan bion :) Sen åka spårvagn i typ 30 min och skratta väldig väldig väldigt mkt :P
Sen när vi är framme på bion kommer någon kille och pratar franska med oss så Mikka ba : Annie svara ooch jag e helt tyst han ba hahahah skojade bara med er, puhhhh för de xD
Sen kollade vi på HSM3 då :D Skojskojskoj den var jätte bra och så fast brevid miig satt nån som ba, Tjejer kan ni va tysta ! :@ när det var reklam man ba HALLÅ det är reklam aja xD
Sen till Mikka kolla Titanic :) Somna vid 4 nån gång o vakna 8 hahahah jag är fortfarande pigg men kommer nog slockna snart (A)


Kyssar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0