LovLovLov!

Heejhejj :)

Rätt seg dag idag man väntade bara på att dagen skulle vara klar så man kunnde gå hem, liksom LOV! , men ändå stog man typ o sa heejdå till alla i en halvtimme. Om jag ska vara ärlig kommer jag faktiskt sakna min klass (A) Man tror egentligen inte det men det göör man :) Och inte lite heller, saknar doom (A) Aja sen hem typ död, dvs trött spela lite Lego Star Wars med lill brosan (H) Bara föör att jag är bäst (A) Hahahha :p Nu sak man nörda vid datorn liten sen packa för imon är det dags för bad igen med MikkaÄlskling :) Jag kan ju berätt att när vi simma i torsdags kom ju "proffssimmarna" och JA det var en kille med (A) Mikka tyckte inte att han såg bra ut ba föör han inte hade lika snygg mage som hennes älskling, hahah men jag tyckte tvärt om (A) Hahah nicenice snacka om att stirra (H) Hahah nä nu ska jag nörda lite mer (H)

Btw måste ju säga Grattis till Mikka o Berto som firar 7 månader idag :) GrattisGrattis :)

Kyssar från miig <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0