Magont !



Halloj
Idag var en rätt skoj dag ;) Först simmade jag o Mikka (A) Inga snyggingar men de kommer (H) Sen hem till Mikka sminka sig o fixa håret :) Sen åkte vi till konfan med Josse o Emelie. Skojskoj + så kom den sista killen, Kristofer o ja vad säger man må bästa kvinna vinna, även om det e jag då (A) Konfan var skoj med mkt skratt som vanligt men nu har det blivit lite mer grupperingar :P Hahah Jag Mikka Josse Emelie mot "trion" som jag kallar dom (A) Och vad handlar tävlingen om ? Jo, skratt&flum hahahahahah Jag o Mikka måste ju vinna ! Sen när vi skulle åka hem typ dissa killarna oss när vi vinka till dom :O Aja sen hem till Mikka spela tvspel o flumma lite har typ 100 ego kort på Mikka nu :D Sen kom Berto, va vi lite med honom sen åkte jag hem o nu sitter jag häär o äter mitt fruktgodis :P Hahahah, btw har både jag o Mikka fått ont i magen :O Träningsvärk hoppas jag

PåMigIdag !

Jacka - team sportia
Klänning - Rut m,fl
Strumpbyxor -H&M
Halsduk - ingen aning :P


Kyssar från miig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0