Skolaan :O

Halloj

Börja 9.05 idag kunde börjat 10.30 om vi inte hade fått nån vikarie till gympan, men men på gympan iallafall spela jag fotboll :P Hahahhaha fy faaan vad rått de va :O Jag har fortfarande ont i mitt smalben sen Emir putta in mig i en sån nerfällbar vägg så jag kom på ett stålrör. Har typ värdens blåmärke :O

Sen vare träslöjd är snart klär med min hylla :D vet inte vilken färg jag ska måla den i funderar typ på chockrosa :D Hahahha

Sen Bamba ---- Mat :D hahah

Sen vare ju musik, skit vad lärastudent var bra :D I 5 minuter efter lektion satt vi och sjöng Im Yours och han spela på gitarren, sånna ögonblick kommer man komma ihåg :)

Sist No, tyckte de gick jätte segt :O

Sen när jag var påväg hem går jag och skrik/sjunger/flumar en inte så rumsren låt xD Ja vad kan hända förutom att läraren som du ska ha utveckligssamtal kommer och hör diig sjunga den "fulaste" biten :$ Snacka om skämigt !

Hahahha

XoxO

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken lärare ?

2008-10-11 @ 11:01:25
URL: http://cizev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0