SkolaSkolaSkola

Idag var en rätt trög dag, men de gick bra ändå :P

Först hade vi gympa, samarbetsövningar. Jag var med Edwin, A.T, Nina och Pegah (stavning). Otroligt nog gick de bra vi vann alla 4 gångerna :D Asså ingen av oss typ umgås direkt.

Sen SO , faktiskt en so lektion som jag tyckte var rolig ;D Tror faktiskt att om jag anstränger mig blir so kul :D

Sen franska även däär gick det jätte bra :D Var skit stolt över mig själv när jag kunde översätta vissa svårare meningar :D Det börjar verkligen funka nu :)

Bamba --- MAT :D

Matte. hade prov gick åt skogen han inte skriva ut hela min matte formel :( Kommer faktiskt ihåg den (A) g + (X-2) x Y fyfaan asså :(

Sen hålltimma :D Var med klantarslet Marcus och bebiij Ellie :D Såna skitungar e dom xD 

Sista tyska, inte så kul, ska faktiskt sluta med c-språk och ha strimma istället :) Gillar inte språk så :P


Hur var eran dag ? :)


XoxO

Kommentarer
Postat av: ellie

hm , dagen va SÄMST :)

blev faktist orolig för marcus.

han är så dum så dum

HAHAHA fattar fortf inte varför jag är tsm me han ^^

haha , men men , soon i'm going too skolan och träffa diiiig<3<3<3<3<3

2008-10-10 @ 08:15:34
URL: http://ellinorandersso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0