Trött, Arg och Förvirrad

Heej alla ni som fortfarande har humöret på topp, jag kan ju inte säga att detsamma är föör mig. Har ont och är trött förvirrad o arg. Behöver nog min dagliga dos av Mikka o Ellinor men den får jag ju imon när vi ska motionssimma tantvarning jag vet men vi har faktiskt våra andledningar + killar i shorts behöver jag säga mer hahahah (A) Något litet kan ju förgylla tillvaron :) Nu ska jag ba kolla bdb m.m. och sen blir det tyska plugg, prov på torsdag längtar inte direkt. Aja ...

Vad har ni gjort idag då?

Kyssar <3

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hej! Läcker blogg! Vill du vara snäll och rösta i "veckans fråga" på min blogg? Du hittar den på min förstasida längst upp till höger.

2008-10-19 @ 18:17:52
URL: http://rollywood.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar: Okeej, jag var på bio idag :)

2008-10-19 @ 19:30:26
URL: http://cizev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0