MTV


sugen på det häär (A)


Älskar att sätta på MTV på morgonen man fåår massa bra musik och du kan gööra massa annat. Jag bloggar och göör massa saker på datorn. Christoffer sitter i sängen och myser med Fredman. Mina älsklingar (A) Fick upp mitt nya skrivbord igår det är mkt mindre än mitt förra och mkt högre, får låna min lillasysters stol föör att komma upp i någorlunda höjd. Nu är det bara gaderob kvar :D Men min kläfhäst funkar oxå. Får man ju se sin fina kläder. Idag blir det nog slapp dag om jag inte hittar på något, men jag ska inte slappa hela dagen. Träning ikväll med min kära mor. Ska bli jätte skoj föörst ska vi värma upp i typ en halvtimme och sen ska vi gå på något pass som är i en halvtimma. Såg att dom har power yoga på Sportlife det känns som något man ska prova :) Aja nu börjar jag faktiskt bli lite hungrig så det blir nog frukost snart, pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0