ny webb kan inte hjälpas (A)

Igår kom man hem från Stockholm med lite nya saker. Var ju på en kurs som heter digigirlz som är en kurs i 3 dagar för tjejer i min ålder. Det var hur kul som helst och ni som är 13 - 15 åk dit säger jag bara :) Det är kul och man kan ju inte påstå att det var lite grejer vi fick. Vi fick  en webb, hörlurar och mick till datorn, tröja, väska, usb-minne, en biobiljett tror det var allt :P Hahah, men nu har jag precis installerat webben och ja har provat lite, jag får be om ursäkt för fåniga bilder men men (A)


Rött kort :O


glass <3

Nu har jag skämt ut mig tillräckligt :P Bilderna kunde man gööra så som var med när man tog bilden (A) Hahah pusspuss
 

Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

Helluuu! Kolla in min fråge-tävling som jag har på bloggen nu!

2009-08-15 @ 17:55:57
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0