Om 1 timma...

Då ska man träffa Tilda :D Blir en härlig på stan med en härlig tjej. Ska köpa en kalender och lite annat smått och gott som kan vara bra att ha när skolan börjar. Nu ska jag fixa lite till borsta tänder tex. Och fixa så jag har en vattenflaska med mig, det är ju viktigt att dricka mkt vatten. Man blir väldigt kissenödig men det ska vara bra för kroppen och hyn. Jajaj iaf min mobil la av igår eller simkortet så nu kan jag inte svara på sms och så på någon dag så om ni undrar varför jag inte svarar så är det därföör. Pappa har snackat med dom på tele 2 och det ska komma ett nytt simkort imon :D JIPPI :D får klara mig en hel dag men det kan ju vara bra oxå (A)

Dagens outfit

Linne- bikbok
Shorts- Gina Tricot



smycken och sånt åker på snart :D ha en underbar dag :D


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Vad var det som var grovt? :P

2009-08-18 @ 14:24:12
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: nina kartal

jasså! vart då :D?

2009-08-20 @ 14:17:05
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0