Prickig katt


ett coolt diadem på Prickig katt. Var tyg framför miig oxå men det är tunt så man ser det inte .

Idag vakna jag runt 8 av att en galen hund hoppa upp i min säng, han stanna inte däär länge eftersom han var blöt, blöt hund är inte så trevligt. Sen låg jag kvar i sängen till typ 11 kanske, sen upp och äta frukost blev sushi, fanns några bitar kvar från igår så (A) hahah gott är det iaf. Sen fixa jag miig, sminka miig för första gången på jätte länge, asså för en vanlig dag. Sen bar det av till Tilda. Fick lära miiig allt om fjortisar, Ska på fest på lördag däär partillejonny är temat. Jag kan ju säga att jag behövde lite hjälp. Sen åkte vi in till stan var ju fatiskt över 20 grader idag så vi kunde inte sitta inne direkt. Vi gick till en affär som heter prickig katt, dom har jätte roliga och fina hattar, diadem och annat smått och gott. Hitta en typiskt sex and the city hatt prova den inte dock , aja baja. Hahah sen gick vi runt lite och Tilda visa en affär med massa tröjer med tryck på. Älskar det så däär kan jag nog börja handla lite smått. Var mest t-shirtar dock men det funkar de med. Sen avsluta vi med varsinn glass på McDonals. Gott och jag som hade vitt på mig spillde inte, STOLT :D hahah sen när jag kom hem, dök mina kära syskon upp. Dom har ju vart i Karlstad i typ några veckor, jag har faktiskt saknat dom (A) Och mormor var med dom , trevligt trevligt. Längre in på dagen har jag inte kommit, sitter bara och chattar och så på datorn. 

Hur har eran dag varit då? Hoppas den har vart lika bra som min :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0