Skolsaker..

Efter uppropet idag så åkte jag till stan och Backaplan med Mikka och Joz. Letade efter väska till Joz, tillslut hitta hon en som hon gillade, typ vid 4 träffa vi Niklas och Christoffer på Mcdonals, älskling bjöd mig och Mikka på glass :D Fast jag åt typ inget utan drack upp hans dricka ist, och åt hans pommes (A) hahah snäll flickvän man kan vara. Senn åkte jag hem och precis när jag är kanske 100 meter hemifrån kommer mamma, pappa och mina kära småsyskon i bilen. Då var det bara att hoppa in och hänga med. Dom skulle nämligen iväg och köpa skolsaker. Så då fick jag gå runt på hela Backaplan IGEN. Fatta hur ont jag har i mina ben xD har nämligen träningsvärk från Bodypumpen. Men fick med mig lite grejer hem. En rosa mapp, minräknare och pennfodral.


väldig suddig bild jag vet (a) och mappen ser röd ut men den är rosa.


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack så jätte mycket! :D

Det gör jag med xD haha

2009-08-26 @ 19:35:13
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0