Skolstart.

Hahah jag har inte fått moppe. Men Mikka sen hon kom hit har vi åkt till Godis City, Brunnsbotorget, Backaskolan och Lollo. Skit kul har vi haft. Träffat Amar, Emir, Lollo och Vickan. Trevligt. Måste ta vara på dom sista dagarna innan skolan börjar. Snart bara 3 dagar kvar. Och nu börjar ångesten :O Vad ska jag ha på mig? Har jag allt som jag behöver till skolan? Hur ska mitt schema se ut?  Har någon förändras? Skolstarten, det bästa och det sämsta som finns. Jag längtar men fortfarande vill jag inte att det ska komma. Saknar alla men vill fortfarande inte träffa dom. Ja vad ska man säga livet är lite komplicerat. men egentligen vem har sagt att det ska vara enkelt. En annan sak som ska vara svårt är att få plats med allt. Läxor, träning, kompisar, pojkvän, livet. Jadu nu ska jag sluta ora mig och försöka lära mig att ta en dag i taget med leendet på läpparna. Nu ska jag lyssna på Mikka som säger att hon vill gifta sig eller gå på bröllop och ha en fin klänning på sig. American Pie - bröllopet går på 6an så :P hahah puss puss


Kommentarer
Postat av: matilda

hahah, ja det riktigt riktigt jobbig (:

2009-08-20 @ 23:30:58
URL: http://duvetmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0