Stockholm nästa..

okeej kanske inte nästa just nu men imon då bär det av. Klockan 8 går bussen till Karlstad däär ifrån ska vi åka till Stockholm med min farmor. (med vi menar jag, jag och Mikka) Vi ska gå på en typ kurs men mer om det när jag kommer tillbaka. Vi ska vara borta i 4dagar bo på hotell och så. Kommer ju ha skit skoj. Hoppas man träffar nya människor på kursen oxå, det är alltid skoj. Det roliga är att det bara är tjejer i våran ålder så det kommer ju bli roligare än roligast :D Eller iaf jag hoppas det. Aja nu ska jag ge min packning lite mera tid, har nog för mkt saker med mig (A) Kan inte hjälpas ...

Bjuder på en bild på mig och Mikka i lördags. puss :)




Kommentarer
Postat av: mikka

hahahh bääst längtar :D

2009-08-10 @ 19:49:21
URL: http://mikkarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0