vitamin well



Var la Blondinbella som började med det. Vitamin Well eller som jag och Ellie säger, bloggdrickan. Smakade den första gången i tisdag, då prova jag den gula, Defence. Den hade ett namn som passa mig och den smakade jätte gott. Exakt som flädersaft. Asgöt är det. Ellie sa att jag nu har blivit en riktig bloggare när jag sa att jag hade köpt det. Hahaha, om det verkligen var så. Idag provade jag den röda ( Care ), smaka riktigt gott den med. Röd grapefruit smaka den. Vet inte egentligen hur det ska smaka men det var gott iaf. Men jag kan faktiskt uppmuntra er att köpa det häär ist för cola. Det blir ju nyttigare. Cola innehåller nästan mer socker än godis har jag hört.

Jag tycker det är bra föör mig oxå eftersom jag ska försöka bli nyttigare. Inget godis eller någon läsk på vardagar. Det har gått sådäär än så länge (a) heheh men nästa vecka då, då gäller det :P Ska fundera på kläder tills imon. hmm kanske ska kolla vädret först, aja pusspuss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0