Några favoriter.

Tänkte visa er lite favorit outfits från veckan som gått. Om ni vill se mer bilder från min jul gå in på min bdb, heter AnnieElisabeth där.


På tåget, en praktikts  outfit som är bekväm.

Jeans - GinaTricot
Linne - H&M
Skjorta - Morfras.
Halsduk - ?



Julafton, fint men bekvämt.

Allting är H&M


Dagen efterjulafton - Skönt

Skjorta - Morfars
Linne - H&M
Kjol - Rut m.fl.
Skärp - H&M
Strumpbyxor - ?


os farmor, fint och skönt.

Skjorta - Morfars
Klänning - Bling
Strumpbyxor - ?

Som ni ser älskar jag min morfars skjorta. Den är otroligt mysig och funkar till verkligen allt.
Kommer nog inte vara så aktiv imorgon eftersom det är nyår. Jag ska åka till Tilda och hjälpa henne med mat och allt annat :) Om vi inte ses eller hörs imon så önskar jag er Gott Nytt År :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0