STRESS...



Sitter här vid datorn en snabbis. Skulle bara kolla meljen och så. Klockan 6 är det domarkurs och jag har lite brådis. Ska ha prov imon och kan inprecis ingenting. Sen ska jag även hinna städa mitt rum och vara med min mormor som kom idag. dags att peppa mig själv och bara säga JOBBA JOBBA JOBBA. Ska ta tag i bloggandet, har sagt det för och säger det igen, men har ingen bloggdator eller trådlöst bredband så då blir det lite jobbigt. Men men ska dra nu då så puss puss

BTW Min söta lillasyster fyller år idag, Grattis till henne :)<3


Kommentarer
Postat av: emelie♥

Du är bland finalisterna i veckans blogg, så nu är det bara att börja ragga röster annie! ;D

2009-12-12 @ 19:22:02
URL: http://emeliepeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0