13minus :O

Jag fick en stor chock när jag kom ut från rummet och min farmor sa att det var 13 minus ute :O KALLT! Jag kommer frysa rumpan av mig xD hahah har bara tighta jeans och dom håller ingen värme, thats life eller vad säger man ? :P Det får la bli som det blir. Om en halvtimme har jag och Mikka sagt att vi ska vara klara, jag vet inte om jag tror vi hinner de :P Mikka står i duschen nu och jag sitter halvpåklädd och bloggar xD Väntar på att mitt hår ska torka så jag kan platta det, får nog blåsa det (bajs deet blir så stort då) Aja man får la göra det som behövs :P Får se om jag hittar någon snygg väska och/eller ett par snygga skor. Ska även spana present till bror min som fyller om några veckor. Vad köper man till en 10 år gammal tjejtjusare (fast han har inte upptäckt det än då) Jag har redan gett honom vax så aa, en utmanning, får la smsa Christoffer och fråga efter råd :P Hahah aja nu måste jag klä på mig, Mikka kommer snart ut från badrummet, Pösspöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0