900 kr fattigare och 100% surare föräldrar (A)

Eller det är var jag antar :P Idag blev det mktmktmkt shopping föör min del xD hahah, känner att mina föräldrar älskar mig nu när jag slösat typ 1000 kr på en dag (A) hehehe, men vad ska man göra (a) Sakerna jag inhandla var, en foundation, en bh, ett par tights, 3 par örhängen och en ny väska :D Me LIKE :D Tror jag ska köpa en till sån väska fast i en annan färg :P Mikka tycker inte om idén men det skiter jag i xD Liksom vem vill inte ha en chockrosa väska? Lite färg i vardagen göör inget ju :P Hahah. Dagen gick som sagt ut på att shoppa (A) var i stan från 10 till 2 och sen åkte vi till rudskolan :D Skojskoj så föörst när vi är däär kommer några och ska kasta snöbollar på oss, dom missa totalt :P Hahah sen gick vi lite och då mötte vi en tjej som gav oss tha blick, SJUKT. Sen kom Amanda ut :D Saknat den ungen (A) har inte träffat henne på aslänge :D Sen kom Erik och Josef ut, och sist men inte minst Anton :) Sen gick vi hem med dom, Amanda var inte lycklig föör den idén men vad ska man göra :P Hahah jag och Mikka kom på en sång när vi vänta, den är lätt bäst :P Sen gick jag Mikka Erik hem till Anton så var vi däär lite sen stack vi till statiol och köpte lite gadis, vi är lite godisgrisar vi vet :P Hahahah. Nu ska vi snart ut och fjååårta oss lite, vi har inget annat föör oss :P     PössPöss



Våran fina sång :D

I said ohh ahh.
 When I se your old school I se nothing but a fool, look at me and I se that you are a wannabe.
Let us play that is fine I can take you anytime. 



 

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vill också ha en ny väska, fast inte i rosa :P Men däremot vill jag ha ett par chinos i rosa som killarna visade mig :P Först tänkte jag blää, men nu när jag har sovit på saken känns det faktist riktigt bra :P Men jag kan fortfarande inte bestämma mig, ska nog testa dom och se vad jag tycker :P

2009-02-11 @ 22:42:05
URL: http://cizev.blogg.se/
Postat av: Cityprincess

vrf har ingen sagt till mig att ni är i karlstad :| ? eller var? är ni hemma? eller.. hahah puss <3

2009-02-13 @ 11:40:57
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0