inte shoppa ,

Aaa det är det jag gjort idag :P Va i både stan och backaplan men det ända jag köpte var dricka och en kanelbulle :P Hahaha, sparar pengar till Karlsta som jag och Mikka åker till imon :) Vi ska vara däär tills tisdag :) Skojskoj, iaf idag när jag och Mikka var på plan så kom vi på att det är ju inte lov däär så vi kommer ju shoppa när alla däär är i skolan så vi ba tänk om nån polis kommer och pratar med oss :P Så blir det typ så häär

Polisen: Varför skolkar ni?
Vi: Vi skolkar inte.
Polisen: Varför är ni inte i skolan då?
Vi: Vi har lov.
Polisen: Nej, ni har lov nästa vecka
Vi: Nej vi har lov nu
Polisen: Nej
Vi: Jo, vi är från göteborg

och så fortsätter det så xD Herregud vad pinsamt det skulle vara xD hahahah aja , blev inge skoj igår. Ellie mådde inte bra men men , blev Lets dance med familjen ist :P Idag blir det Melodifestivalen ist och att börja packa :P Hahahah blir jätte mkt föör bara 3 dagar xD herregud :P Aja nu ska jag gå upp :P pösspöss



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Svar: www.monkigirl.se är adressen. :). Var bor du då om du ska till karlstad? Är där typ varje helg haha. Och det är ju knappast någon risk att polisen skulle fråga er varför ni inte är i skolan, varför skulle dom det liksom?

2009-02-07 @ 21:31:13
URL: http://klacksko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0