Karlsta is tha shiiit

okeej jag vet att min rubrik är lite galen men jag e de idag så så blir det xD hahah idag bär det av till Karlsta (jag vet att det ska vara ett d på slutet men jag skriver så (A) ) iaf om en halvtimme ska jag åka till centralen och så ska vi ta tåget, jag och Mikaela :P Sen ikväll blir det tacos hos Erik (H) Mums :D Kanske inte blir så mkt bloggande från idag tills tisdag :P Kommer vara upptagen och gömma mig föör polisen xD hahahah nej men aa :P Hahahah jag får la hoppas att man får låna farmors dator lite :P Liksom mitt och Mikkas liv finns i bdb och på bloggarna xD btw kolla hennes blogg ---> www.mikkarylander.blogg.se (A) Hahah aja det häär inlägget blev mest massa hahah så nu slutar jag (A) hahah pösspöss och ha en trevlig söndag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0