En Dag Att Mysa Med Sig Sjäälv

Idag vaknade jag vid 10 då var mina päron och syskon på väg ut. Dom skulle ut i skogen och grilla korv, fråga mig inte varföör har ingen aning (A) Iaf :P Så jag började dagen med att titta på tv och smsa med min Älskling :) Sen kollade jag på The Hills när jag käka frukost och blev väldigt träningssugen så jag tog på mig träningskläder och gick ut och sprang. STOLT :D Iaf jag sprang inte så långt mitt knä gav upp och så kanske det inte var så smart att springa så fort som jag sprang med handbollen när man inte tränat på typ en månad (A) iaf sen kom jag hem och gjorde en juicedrink till mig :P Det var bara lime och apelsin juice i men iaf (A) Hahah sen kollade jag på massa The Hills avsnitt innan jag gick och bada :P Låg typ i badet i en timme sen när jag kom ut ur badrummet hade mina kära småsyskon snott tv så jag kunde inte titta klart på The Hills maratonet så jag gick ner (A) Så nu sitter jag och bloggar och ska göra ett försök att byta header. Vi får la se hur det går, funderar på att göra en "blogg" och prova allt på föörst så det inte blir en väldigt stor FAIL.

Btw märkte ni att jag använde iaf väldigt mkt :P Hahahha mitt nya uttryck (A)(H)


Kyssar<33

Kommentarer
Postat av: Nina

asså man måste ha dom i JPG ;)

2009-01-04 @ 17:27:48
URL: http://ninakartal.blogg.se/
Postat av: Nina

annie! Lägg upp bilder ibland också vaa :(

2009-01-04 @ 18:02:09
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0