Fiorucci

Var på bio idag :P Med mina småsyskon mamma och min lillebrors kompis + mamma ;P Hahhaha Såg Lasse Majas Dektetivbyrå :P Hahahah den e la bra om man e 10 (A) Sen gick vi runt däär och jag smet in på Fiorucci, köpte ett par assnygga jeans, min kamera är hos Mikka så bilder får komma nån annan gång :P Det var verkligen ett fynd 300 föör ett par som kostat upp mot 1000 kr :) Känner att min gaderob fylls på nu :P Har rensat den mkt på senaste tiden så jag ska kunna köpa nytt :) Väntar fortfarande att det jag beställde från HM ska komma :P Hahah ska komma denna veckan så kommer inte det imon blir jag lite ledsen :P Ska oxå köpa ett par jeans nästa vecka (A) Om dom finns kvar då vill säga :P Dom ljusa slitna från Gina Tricot, JAG ÄLSKAR DOM :D Älskar slitna jeans (A) Hahah, nu ska jag nog fortsätta att städa så det blir nån ordning nån gång (A) Hahahah pöss så länge ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0