Morgoonmys

Morsning på er :P nu ligger iaf i min säng med datorn på min stol och tittar på grease :P Jag kan snart allt utantill :P såg den 3gånger igår och är mitt i den just nu :P Sen ska jag till backaplan med min kära Mikaela :) fast det bliir mellan hennes träningar så vi har bara några timmaar på oss, lite dåligt var de. Eftersom igår trodde vi att hon inte hade någon. Aja, när jag kommer hem sen ska jag nog städa mitt rum (A) det ligger täcken,kuddar, kläder och massa annat överallt :P Vill ha lite ordning:P Sen måste jag läsa den där boken som vi ska läsa i svenskan. Hopas den är bra :P Hahahahah aja nu är dags att hoppa ur sängen och gå att klä på siig :P Ha en riktigt bra dag :)


Kyssar<33


Kommentarer
Postat av: Julia

Shhh ! Det suger att vakna tidigt, jag mår hur dåligt som helst nu :P

2009-01-02 @ 12:41:07
URL: http://cizev.blogg.se/
Postat av: Alva

Hejsan! (:

Har du haft en bra dag?

2009-01-02 @ 16:39:50
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0