Photoshop

Haar börjat lära mig hur jag ska göra nu (A) Känner mig riktigt stolt :P Hahahha iaf nu har jag börjat knåpa på min header och så :) Tänkte göra så den är svart/vit/röd men jag är lite fail så jag vet inte riktigt hur jag ska få den in i bloggen :P Hahhahaha aaa så om nån däär ute är en vänlig sjääl och kan förklara föör mig blir jag mktmktmkt glad :) Iaf jag känner mig duktigt ska börja spara mina pengar och så :P Så kan man köpa det man vill när man behöver det :) Känner att 2009 kommer bli ett riktigt bra år föör mig :) Det började bra så då kan de lika gärna fortsätta så :D hahahh :)

Kyssar<33

Kommentarer
Postat av: Nina

Yes, ladda upp bilden i bloggen asså på bild. klicka så den kommer till en egen sida, kopiera adressen o klistra in i stilmallsgrejmojjen på varje grej där de står URL ;) hahah då ska de funka :)men jaja, min blev ju inte lite fail? :(

2009-01-04 @ 01:30:27
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0