Snö :D





Iaf idag var det snö tills typ klockan 3 sådäär :P Då var allt typ borta och det var bara is kvar, JIPPI om man tog sina klackstövlar till skolan xD Påväg till den ramla jag och när jag var påväg hem ramla jag nästan typ 300 gånger. Visst jag älskar snö men liksom det får vara snö eller inte liksom, inte slask det suger! Iaf idag var nog en rätt soft dag ;P Första dan i skolan och skulle börja med gympa trodde jag :P Vi hade ingen gympa så vi hade inget och göra i typ 1 timma :P Sen var det so i typ 15 minuter innan vi gick ner till bamba och fick nåt infotal från våra rektorer :P Efter det var de franska som var rätt okeej vi fick översätta en låt och sen fick vi en läxa :P Sen hade vi bamba och sen matte. Matten var inställd och det var våran tyska oxå så vi slutade egentligen klockan 11 och börja 9 :P hahahah MYS ! :D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0