städastädastäda

Nu har jag äntligen blivit klar med min storstädning av rummet :) Och jag är jätte glad :P man kan nästan äta från golvet (H) hahah iaf jag har spikat upp 9 talvlor och det gick la sådäär men dom sitter däär dom ska nu :P Iaf jag har oxåå gjooort en header åt lilla lollo :P Hahahah börjar lossna lite föör miiig nu :) Idaag har man inte gjort så mkt men man behöver ta det lungnt innan man ska börja skolan igen , herregud vad lovet gått fort :O Så mkt har häänt som Mikka sa igår : Annie, det är inte sommar längre vad fort det har gått :O Det låter dumt jag vet men var man däär förståår man ;) hahaha nu ska jag nog fortsätta sitta och photoshopa lite :P Och ska försöka få upp headern på provbloggen xD hahahah vi får la se hur det gåår (A)


Kyssar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0