ABC easy as 123




Tjena mittbena, jag sitter i mitt rum nu, lyssnar på lite låtar jag har fixat till tjejmiddan på lördag. just nu är det ABC med Jackson 5 . Temat är disco så har lite 70tals låtar och lite annat som passar in. Ska bli jätteroligt även om inte så många kommer. Idag har man varit med Christoffer och sen vid 4 gick jag hem till Lollo och var med henne till typ 9, hade jätte trevligt. Vi spela Kalaha, jag äger, iaf när jag spelar med Lollo, hahah. VI snacka lite och så har kommit fram till att vi är experter på att klanta oss. Vi ramlar snubblar och säger lite saker som inte ska sägas. Har även upptäckt att jag har fått den häär reklam låten på hjärnan

Gillar inte krogen, fattar inte internet , finns det inget annat sätt (ahj) *och något nummer*

Det är jätte jobbigt hahah, imon ska jag ha städdag, vet hur det brukar gå dock men måste fixa iordning för lördag så. Men nu ska jag fixa annat. Mera låtar till listan och börja skriva en inköpslista, puss och kram


Kommentarer
Postat av: nina kartal

annie! :D ja fick ditt sms för några dagar sedan. låter sjukt kul, men jaag är i italien just nu.. HAHA. kommer tyvärr hem den andra augusti :(:( men ha det superkul ändå! <3

2009-07-28 @ 23:41:29
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0