bikbok gånger 4


Sööt väst från BIK BOK, paljetter I LOVE


Har precis kommit hem från en dag på stan med Tilda, eller precis och precis har städat lite oxå, stolt. Har varit inne på 4 olika bikboks och massa andra affärer. Hitta i typ sista affären den perfekta klänningen, den är perfekt. Kan inte beskriva den så mkt eftersom Mikka inte får veta hur den ser ut. Hahah. Träffta Maria oxå. Hon hade sovit hos Tilda så vi fick följa henne till bussen och så. Trevligt trevligt. Sen bar det av föör mig och Tilda många affärer blev det. Men jag var ju rätt kräsen på vad jag ville ha så vi fick leta ett tag. Hahah. Tilda går ju så fort att man nästan blir trött, hon har fått miig att börja gå fort oxå. Gick så snabbt när jag skulle hem att jag blev varm, illa illa. Hahah jag förstår hur Tilda håller sig smal nu, hon springer på stan, och ofta i klackar, jag får börja öva om jag ska kunna hänga med i Tildas tempo. Nu ska jag lägga in lite tvätt i byrån har blivit duktig, sängen är bäddad och det ligger inget på golvet iaf inte länge till. Puss och Kram :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0