Sex and the city




Så nu är jag klar, har sett alla sex and the city avsnitt. Man vill ju bara ha mer i slutet. Så snart ska jag la se filmen med älskling som har den hemma hos sig. Har ju velat se alla avsnitt innan jag ser filmen. Annars har jag bara slappat hela dagen och städat, hittar nya saker hela tiden och varje sak har ju sin plats men inte hos mig, just nu står allt lite överallt. Så går det när man flyttar ut allt och så föör att måla. Har bara lite kvar, lite möbler som ska fixas och så, just nu har jag alla mina kläder i byrån eller upphägnda på en sådan klähäst eller vad dom nu kallas, det är smart men aa, har inte så mkt plats i rummet. Ska titta runt lite nu på nätet, bdb, bloggar m.m. pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0