BLEKFIS


Gammal bild på mig i typ 5,6an , Jag är blond och BLEK :O
Måste påpeka att det är ett av dom bästa skolkorten på mig, kände att det var onödig information, ;)

Skola, bara tre lektioner, soft. Prov på sista gick nog rätt bra.
Sen vare hem, var hemma i typ en kvart sen kom Filipha och Charlie upp. (Måste nämna att Filipha är så mkt mer solbränd än mig, solning varje dag ifortsättningen xD  )  Så bada vi, JA jag badade i iskallt vatten och jag skrek inte så mycket , *stolt* Sen snacka jag och Filipha skit länge, as mys vare.  Titta i skolkataloger och prata om allt och alla. Sen gick jag hem och åt och nu sitter jag häär vid datorn, ska nog göra franskan nu eller kanske lite senare (A)

Pösspöss från en blekfis till Annie

( JAG MÅSTE BLI BRUN! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0