Fredag = Fjortizz kväll hos Tilda




Gud vad kul jag hade igår, var hos Tilda för att fira hennes födelsedag och det var Fjortis tema :D Tjejerna var fjortizar och killarna Jonnys hahaha vad fina alla var. Vi satt och åt i typ en timma sen gick vi ner och sjöng singstar. Skiit skööj. Sen gick vi ut för att det var så kvavt däär inne, så vi gick upp till berget snacka lite sen frös några så vi gick tillbaka och körde twister, Tilda vann båda gångerna. :D Sen var det ner och kolla skräckfilm och vid 10 var vi bra 7 st kvar, Jag, Mikka, Tilda, Maria, Pontus, Marcus och Jocke. Och fyfaan vad Marcus skrek hahahah. Han skrek så jag skrek och då skratta alla andra. Jocke skrek kanske lite då och då oxå men Marcus asså xD hahahahh fu faan vad skooj det var. Sen kom Mikkas mamma vid 12 och körde hem mig, jag var liv rädd så sprang typ upp för trappan xD Sen smsa lite och somnade med mobilen i handen. Vaknar upp med massa smink och hår som står pga all hårsprej jag hade i det igår, så snart blir det la duschen och försöka få bort allt. Idag blir det nog att städa mitt rum och bra ta det lugnt, jag vet jag är lat men det skiter jag i, kanske går ut och går, aja nu ska jag lägga upp alla bilder på bdb, pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0