Godmorgon Sunshine




Solen skiner det är varmt och livet leker. Allt känns så bra och allt är glatt :D Läste ut Gossip Girl - det finns bara en av mig förut. Den var jätte bra :) På tal om böcker, jag och Mikka köpte boken tillsammans - andraboken igår. För er som inte har läst Tillsammans tycker jag ni ska göra det. Det är en jätte bra bok. Mikka fick boken först så jag har börjat läsa på Gossip Girl - älskar, älskar inte. Den verkar oxå vara bra :)

Iaf idag börjar man 11.05 gött, bara 3 lektioner idag. So, eng och No. Efter skolan blir det la att åka hem, sola, städa, läsa eller nåt :D Mys mys, en trevlig dag med mig själv om ingen annan dyker upp :P Det vet man ju aldrig ;) Pusspuss på alla fina pojkar och flickor :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

yääh :D!

2009-06-01 @ 09:26:01
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0