Konfa och födelsedag


JÄRNGÄNGET :D

Hahaha helgen och veckan har varit rätt upptagen, men nu har jag tid för att blogga, min kamera har lagt av den levde i ungefär ett år, eller rättare sagt exakt ett år, fick det på min förra födelsedag. Idag fyllde man 15 då, fick en tv och en tavla på tjejerna i sex and the city av mamma och pappa, av farmor och co. fick jag hela sex and the city serien , så gissa vad jag göör just nu (A) hahah fick lite annat smått och gott som ett halsband av Christoffer och 500kr på IKEA perfekt ska göra om rummet snart, för att se bilder från lägret gå in på Josses blogg www.wrongworld.blogg.se ska fixa inför imon nu, ska till Skara sommarland med familjen pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0