Konfaläger imon :D



"Väskan är probfull och går knappt att stänga (A) Var det en vecka jag har packat föör ? (A) Och då är inte alla drickor och vidare med :O Hoppas Mikka har lite extra plats föör min gamla väska är redan proppad till max. önska mig lycka till föör jag behöver all tur jag kan få föör att kunna få igen väskan hahahah" skrivet på bdb

Som sagt konfa läger imon och väskan är stor som f   a   n. Jag är inte säker på att det var föör bara en vecka jag har packat föör xD hahahah tror att det häär kan bli den roligaste veckan i mitt liv, och det gillas. Jag och Mikka på nya äventyr och det slutar ju alltid bra, ( ibland iaf ) Måste städa mitt rum innan jag åker också, annars blir min moder inte så glad (A) jag är inte så duktig. Om någon undrar fyller jag år om 13dagar, moppestor :D 2dagar innan konfimerar jag miig, snacka om att ha en vecka fylld med presenter. As skööj. Aja nu ska jag kolla om lite saker har torkat färdigt så jag kan få ut väskan, då blir det städtime men vad ska man göra? Pusspuss önska miig gärna lycka till :D



Kommentarer
Postat av: beatrice

sv: Haha, okej. Det kan säkert ha vart jag för jag var där i måndags (:

2009-06-17 @ 18:47:54
URL: http://klacksko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0