08.00 till 09.55




Aaa så lång var min skoldag idag, det roligaste av allt var att jag inte var med på första lektionen eftersom det var gympa och jag är förkyld, iaf imon börjar jag 9.05 om jag har gympa och 10.30 om jag inte har det, skulle vara rätt skönt om någon visste det :P hahah iaf imon är det fredag, och det betyder att det är dags för den älskade Let's Dance finalen, skojskoj. Eftersom jag tyckte att mina föräldrar skulle göra något tsm så kanske dom går på bio elelr nåt. Det betyder att jag Christoffer Rickard och Mathilda blir kvar, tack gode gud att Christoffer kommer vara med :P Min räddare i nöden ;) 

Hoppas solen fortsätter att lysa imon så det blir lite varmare, vem orkar kyla liksom ;P Pösspöss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0