Början på någonting nytt.



Måste ju säga grattis till mit gamla lag Backa Hks F94 som tog sm guld igår :D
(det är jag i blå t-shirt närmast, tyckte det var viktigt :P)

Dagen idag var rätt okeej träffa författaren till Resan som började med ett slut. Den är jätte bra och han var trevlig :) Sen vare prov om ljud på no, gick sådäär, kunde inte allt men det mesta :P Efter provet började vi med det som hela min klass har väntat på, sex och samlevnad. och herregud vad min klass var omogna, typ jag och 3 till som satt och kunde säga nåt utan att rodna eller liknande, guuuud, iaf sen efter skolan följde Ellie med hit så mös vi och så, var mest att vi låg helt döda i vardagsrummet och kolla på MTV. Så nu har hon åkt hem och så väntar man på att pojkvännen min ska komma hem. Imon blir det skoj, studiedag så först blir det att leka med Ellie i stan och så, sen ska jag vara med Christoffer och mysa <3 Pösspöss så länge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0