Dunkande huvud + läxor = inte så lyckaat


(lite skoj får man ha )

Jag tror seriöst mitt huvud kommer sprängas snart -.- det värsta är att om jag pluggar i ett tyst rum , pluggar jag inte men om jag har musik så får jag bara ondare i huvudet, svårt val däär. Iaf dagen i allmänhet var la rätt bra

no - prata om hiv och aids, satt typ och log bara föör att läraren inte skulle märka att jag typ sov

tyska - fixck tillbaka våra prov riktigt nöjd faktiskt jag fick 61,5 av 95 och 68 var VG gränsen, jag vet det är bara ett G men på förra provet hade jag bara några poäng över G gränsen så jag är nöjd :D

bamba - usch , förstår inte varföör bamba inte skaffar med grönsaker

so - typ 1 och en halvtimme so, inte min favorit direkt men men bara att le och göra sitt bästa

eng - gick bra, ville läsa massa men fick inte de, attans, men läraren tycker jag har förbättras, tummen upp :D

no - bara svara massa frågor om sex och samlevnad prov på fredag, kan det mesta vilket är jätte bra :D

sen vare det hem och äta och vila lite nu ska jag plugga , pusspuss på er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0