Klantig....

Okeej jag erkänner :P Jag är klantig, förra gången jag skulle stor städa välter jag ner ett rosa nagellack och idag var det det rödas tur :O Om det fortsätter så häär har jag inga nagellack kvar :P Så nu luktar mitt rum nagellacks bortagning, jag är röd prickig och en liten bit av golvet är lätt rosa, och typ 6kvadratdecimeter av väggen oxå (A) bokhyllan har fått röda streck lite häär och var. Klantig är nog rätta ordet föör vad jag e, + jag får vara röd tills imon, all nagellacksbortagning gick till för att försöka rädda golvet och så. Får be pappa köra mig till HM imon :P Behöver ändå horsnoddar och så :P Hahahah aja nu är det dags att gå upp och kolla Melodifestivalen, pösspöss

ps det häär är ett råd, ha inte nagellack på vingliga hyllor långt upp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0