Lyckad kväll :)

Igår kväll var riktigt lyckad, blev ganska mkt cola föör min del vilket slutade med att jag blev lite galen xD hahhaha jag tror nog att dom som såg oss typ 12 igår kväll inne i stan trodde nog vi var fulla eller nåt :P Hahah aja sen sov vi alla inne i mitt rum :P Jag somnade först såklart sen vet jag inte :P Det sämsta med att somna först är att man också vaknar först och då blir folk lite smått arga på en (A) hahahah aja, på morgonen var det kyrka och så :) sen hem somnade igen och när jag vaknade skulle Erik åka, trevlig helg hade jag iaf med min lilla kusin :P Jag har ju också blivit hamstervakt, Ellies hamster Minea, hon låter hela tiden -.- aja får stå ut hahahah pösspöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0